Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. august 2011

Tur til Årjeng..

Så ble det en dag med regnevær igjen.
Da passet det fint å ta en tur til Årjeng og titte på litt stoffer og sånt.
Ok da, og kjøpe litt også ``smiler`` selv om enn har en del hjemme.
Litt utenfor sentrum er det ett lagerlokale og der er det mye stoffer.
Butikken heter Bugano.
Men de har ikke nettbutikk..


Her har jeg tre stk julestoffer.
Ett kaffe stoff, ett brunt stykke stoff og ett barne stoff.
Sist nevnte skal brukes til en gave.

Her har jeg stoffer til vesker.
Måtte ha ett london stoff til, da jeg har en som vil ha en veske i det stoffet.
Det andre stoffet tenkte jeg på til meg selv.
Så noen pakker med store maljer og skulderreim.

Etter handle runden ble det en tur innom Clara butikken.
Der har de mye fint.
Det er flere forkjellige håndverkere som leverer sine ting hit.
Som smykker, glass ting, søm, keramikk og noe quilting, bildekunst.
Kansje glemt noe..
De har en liten kafe også.
Ta en titt da vel neste gang du er i Årjeng :-)

8 kommentarer:

  1. Hm.... har aldri visst at det er stiffbutikk i Årjeng. Litt utenfor byen............. før eller etter?

    Gleder meg til å se hva du bruker dem til. :-)

    Ha en flott helg

    SvarSlett
  2. Hei Nina. Joa det er det. Kjør inn til sentrum, ta til høyre i rundkjøringa, forbi polet, forbi brannstasjonen/sykehuset. Sving til venstre der du svinger inn til Sommarvik camping. Ca 300-400m vil du se ett gammelt rødt lagerbygg på venstre side, uten vinduer, der er det..God tur..

    SvarSlett
  3. Visste ikke om Klarabutikken. Du er bedre kjendt enn meg! Vegfolklaring-takk! (Eller om du sier fra neste gang så kanskje jeg kunne bli med?) Da du fersket ut Vänarenturen, var det da noen severdigheter du "hoppet" over? Lurte litt på tur rundt Vänaren selv. - Kanskje med mc.

    SvarSlett
  4. Hei Kari. Clara butikken ligger ved siden av Hotellet.. :-)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig med tur :O)
    Fine stoffer du har kjøpt!
    Veldig hyggelig at du ble fornøyd med kortet :O)

    God lørdag!

    SvarSlett
  6. Hei. Ja kos med tur. Ja kortet falt i smak både hos meg og mottaker. :-)
    Forsatt god helg ja..

    SvarSlett
  7. Hei Kjersti!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Årjäng er et hyggelig sted, men jeg visste ikke om Clara butikken, så dit må jeg neste gang vi er der!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Ja ikke så kjent denne Clara butikken,men en liten koselig butikk med litt av hvert inni :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min