Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. februar 2013

UFO..

Hmm for to år siden sto det en påskeløper i Quiltemagasinet.
Og den ville jeg sy.. 
Det ble innkjøp av stoffer...
Kom hjem og la posen til side, og der ble den liggende.
Har tittet oppi posen noen ganger og det har blitt med det.
Men nå er det stopp.
Frem med Quiltemagasinet og stoffer nå skal løperen bli ferdig ja...

Hadde flere stoffer enn det som sto i oppskriften, sånn er det vel bare...
Du kjenner sikkert igjen denne løperen og sikkert sydd den også.
Nå er det min tur..

Kjersti ;-)

12 kommentarer:

  1. Ja, slik er det bare! Men så flink du er som setter i gang etter hvert! Med meg blir det ofte bare med planene... Gleder meg til å se den ferdig;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja nå skal den bli ferdig :-)
      Ikke rart det enn har mange bokser....

      Slett
  2. Hei!
    Joda den løperen kan eg minnes eg hadde planer om å sy.Er det blitt,Nei!Eg må starte på nye prosjekter med en gang eg kommer på de,flink å sy topplokkene ferdig,så stopper det opp,ellers glemmer eg at den skulle eg ha sydd!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er litt sån..men den kommer på bordet til påske nå :-)

      Slett
  3. Ja,den er vel snart ferdig den nå?Du er jo så flink og rask når du setter i gang.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jobber med den nå, så vendt til mandagen så er den ferdig;-)

      Slett
  4. Et ikke ukjent fenomen at stoff blir liggende... Men da er det jammen godt å finne dem igjen og oppdage at de fortsatt er like aktuelle :) Så fin løper du kan pynte med når påska kommer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja posen ble funnet og nå er den snat ferdig, blir bra :-)

      Slett
  5. Så flotte stoffer da.blir spenendes og se den ferdig.
    Du har en fantastisk energi du.Setter i gang og får det ferdigt i en feiiiii.Ha en flott ettermiddag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja når jeg først beg så går det fort og det er jeg glad for..
      Fin dag :-)

      Slett
  6. Flotte stoffer du har til påske prosjektet :-)
    Lykke til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja ikke direkte påskefarger men veldig koselige farger :-)
      Fin dag..

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min